سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازار کار
توجه

سلام:

موارد استخدامی این وبلاگ به صورت روزانه بوده و همرا با منبع ذکر گردیده لطفا هرگونه سوال یا نظری دارید به منبع مراجعه کنید.

برای استفاده از آرشیو لطفا بر روی عدد جلوی اسم این جانب کلیک نمایید.       با تشکر 


آگهی استخدام بانک سینا

همچنین متقاضیان در رشته‌های زیر نیز می‌توانند رزومه خود را ارسال نمایند تا در صورت نیاز جذب شوند.
ثبت نام دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در رشته‌های تحصیلی مورد نیاز(حسابداری- مدیریت(گرایش‌های بانکداری،‌بازرگانی،مالی و دولتی)-اقتصاد( گرایش‌های نظری، بازرگانی)- کامپیوتر-IT و حقوق قضایی)
http://www.sinabank.ir/Fa/Apply/ApplyForm.aspx?cid=1
ثبت نام در شرکت‌های تابعه، دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم جهت همکاری در زمینه‌های امور دفتری و بایگانی،فنی و تاسیسات ،تحصیلداری وخدمات،نگهبانی و راننده،

http://www.sinabank.ir/Fa/Apply/ApplyForm2.aspx?cid=2

منبع:   http://www.sinabank.ir/Fa/StaticPages/Page.aspx?tid=242


آگهی استخدام موسسه قرض الحسنه شفا مهر

موسسه قرض الحسنه شفا مهر جهت تکمیل کادر اداری، از متقاضیان محترم در سمت کارمند اداره سرپرستی و متصدی امور بانکی دعوت به همکاری می‌نماید.

متقاضیان محترم می‌توانند مشخصات خود را با استفاده از فرم زیر ارسال نمایند.

لینک ثبت نام: http://www.qsh.ir/?p=559


اسامی قبول شدگان مرحله اول کادر اداری دادگستری

شرکت کنندگان در آزمون استخدام کادر اداری مورخ 4/9/90 قوه قضائیه می توانند با استفاده از کدرهگیری خود از نتیجه آزمون مطلع شوند. برای مزید اطلاع:
1-پیرو اطلاعیه‌های قبلی در مورد لحاظ نمره منفی و باتوجه به درخواست بسیاری از داوطلبان ، نمره منفی در تصحیح و اعلام نتیجه اعمال شده است.
2-اولویت‌های اعلامی مانند (ایثارگری ، بومی بودن، سهمیه قانونی معلولین و … ) در نتیجه نهائی اعمال شده است.
3-در بعضی از رشته ـ شهرها هیچ یک از شرکت کنندگان حد نصاب نمره مقرر را کسب ننموده اند.
4-همانگونه که در بند 13 آگهی استخدام درج گردید در هر مرحله از آزمون و استخدام چنانچه عدم صحت اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب احراز شود داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهدشد و با رعایت اولویتها از نفرات بعدی دعوت بعمل خواهدآمد.
5-به منظور احراز توانایی داوطلب برای انجام شغل انتخابی، از قبول شدگان علمی برای مصاحبه تخصصی و آزمون عملی در دیماه سالجاری از طریق دادگستری مرکز استان دعوت بعمل خواهدآمد.

منبع: http://95.38.60.169/Home.aspx

مشاهده نتایج:  http://95.38.60.169/Login.aspx


آگهی استخدام نیروی انتظامی در 27 استان کشور

آگهی استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رسته بهداری گروه ناجـــــا- نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در بیمارستان‌ها و بهداری کل ناجا (رسته بهداری) از بین جوانان مؤمن، متعهد، هوشمند و کارآمد(مرد) استخدام می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در بیمارستان‌ها و بهداری کل ناجا (رسته بهداری) از بین جوانان مؤمن، متعهد، هوشمند و کارآمد(مرد) که دارای مدرک تحصیلی در رشته‌های مشروحه جدول ذیل می باشند از طریق مصاحبه علمی و دیگر مراحل (معاینات پزشکی، مصاحبه و…) با شرایط مندرج در این آگهی، استخدام می نماید.
منبع آگهی و جزئیات بیشتر در سایت پلیس

استخدام در کادر اداری دانشگاه آزاد


استخدام شرکت پزشکی


استخدام در کارخانه دومینو


استخدام شرکت داروگر


استخدام در اداره بیمه


   1   2   3   4   5   >>   >