سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازار کار
زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداریها در 13 استان دیگر کشور

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ،’‌ محسن کوشش‌تبار ‘ روز دوشنبه در حاشیه پنجمین جشنواره برترین‌های پژوهش و آموزش در حوزه مدیریت شهری و روستایی در جمع خبرنگاران افزود: در سال جاری شاهد جذب نیروهای حوزه مدیریت شهری از طریق آزمون استخدامی با همکاری سازمان سنجش هستیم.
وی اضافه کرد: تاکنون حدود هفت هزار پست برای جذب نیرو در آزمون استخدامی شهرداری ها که در 14 استان پیش بینی شده است که این نیروها در بخش های مختلف شهرداری جذب می شوند و انتظار می‌رود برنامه‌ها و خدماتی که ارائه می‌شود، نیازهای شهروندان را مرتفع کند.
کوشش تبار ادامه داد: آزمون استخدامی شهرداری‌های 13 استان باقی مانده نیز در سه ماهه اول سال 91 برگزار خواهد شد


آگهی دعوت به همکاری یک شرکت تولید قطعات برقی خوردو

آگهی دعوت به همکاری یک شرکت تولید قطعات برقی خوردو


مرگ دختر نابغه 16 ساله کامپیوتر و تسلیت بیل گیتس+عکس

درگذشت نابغه 16 ساله کامپیوتر اهل پاکستان با موجی از پیام های تسلیت از نقاط مختلف جهان روبه رو شد.

به گزارش جذاب نیوز به نقل از مطبوعات چاپ اسلام آباد، “بیل گیتس” بنیانگذار شرکت بزرگ رایانه ای مایکروسافت هم در صف افرادی بود که درگذشت “عفراء کریم رنضاوه ” نابغه رایانه از شهر فیصل آباد پاکستان را تسلیت گفت. او بر اثر بیماری قلبی درگذشت.

گیتس که پیش از این پیشنهاد داده بود با هزینه اش، عفراء درمان شود از اینکه چنین نابغه ای از دست رفته، اظهار تاسف و ناراحتی کرد .

عفرا توانسته بود در سال 2005 یعنی هنگامی که تنها 9 سال داشت گواهی ” حرفه ای “  (MCP)   را از شرکت مایکروسافت کسب کند تا به عنوان کم سن ترین دارنده این گواهی شناخته شود.

این گواهی به فردی داده می شود که در یکی از تولیدات مایکروسافت در سطح عالی مهارت داشته و حرفه ای باشد . پس از آن، عفراء از طرف بیل گیتس دعوت شد تا با سفر به آمریکا از نزدیک از دفتر مرکزی مایکروسافت در واشنگتن بازدید کند.

این دختر اخیرا در حال کار بر روی طرحی ویژه برای سازمان فضایی آمریکا (ناسا) بود


استخدام در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز
استخدام در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از همکاری فارغ التحصیلان مقاطع ارشد و دکترای رشته حمل و نقل و ترافیک و گرایش های زیرمجموعه آن استفاده مینماید.
کلیه متقاضیان تا تاریخ 11 بهمن 90 با ارائه مدارک تحصیلی به آدرس شیراز-خ انقلاب-ابتدای خ هدایت-طبقه 4-پارکینگ هدایت،معاونت اداری مالی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز مراجعه نمایند

احتمال امضا نکردن حکم فرهاد دانشجو توسط هاشمی رفسنجانی

احتمال امضا نکردن حکم فرهاد دانشجو توسط هاشمی رفسنجانی

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ممکن است آیت الله هاشمی، رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد حکم ریاست فرهاد دانشجو بر این دانشگاه را امضا نکند، گفت: رئیس هیأت امنای در جلسه آخر هیأت امنا قصد انتخاب رئیس دانشگاه آزاد را نداشت.

حسین کچوئیان در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی سوابق فعالیت دارد، حتی در یکی از جلسات اخیر شورایعالی انقلاب فرهنگی دکتر جاسبی اعلام کرد که مخالف ریاست فرهاد دانشجو در این دانشگاه نیست و رئیس هیئت امنا هم ظاهراً موافق پیشنهاد سایر اعضا برای رئیس جدید این دانشگاه است.

وی گفت: تنها مشکلی که با ادله نه چندان درست و موجه از سوی رئیس هیئت امنا مطرح شد این بود که روند برگزاری جلسه تعیین ریاست دانشگاه آزاد طبق نظر وی پیش نرفته است.

این عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: موضوعی که مدتی پیش مطرح می شد این بود که رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده به دلیل برخی ملاحظات سیاسی اجازه نمی دهد تحولی در این دانشگاه اتفاق بیافتد. به همین دلیل در جلسه آخر هیئت امنا قصد انتخاب رئیس دانشگاه آزاد را نداشت.

به گفته کچوئیان، در صورتیکه رئیس هیئت امنا بر این اساس بخواهد اقدام کند، حکم ریاست فرهاد دانشجو را امضا نمی کند


دستگیری استاد دانشگاه شریف در آمریکا

مجتبی عطاردی استاد دانشگاه صنعتی شریف به اتهام انتقال لوازم آزمایشگاهی از آمریکا به ایران دستگیر شده است.
آفتاب: یک استاد ایرانی در آمریکا توسط پلیس این کشور دستگیر شده است.

تابناک نوشت: نیور ویک خبر داده است که مجتبی عطاردی استاد دانشگاه صنعتی شریف به اتهام انتقال لوازم آزمایشگاهی از آمریکا به ایران دستگیر شده است.

بر اساس این گزارش این اتفاق در حدود دو ماه پیش در 7 دسامبر رخ داده است. دفتر حفاظت منافع ایران در سفارت پاکستان این خبر را تایید کرده است


ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد
ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد تا مورخه 90/11/18
ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 11 امروز آغاز می شود و فرایند ثبت نام تا 15 بهمن ماه ادامه دارد.
به نقل از مهر، داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 91دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه 5 بهمن ماه با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org می توانند در این دوره از پذیرش شرکت کنند.
خرید کارت اعتباری تنها به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبان می توانند از سامانه مذکور فایل پی. دی. اف دفترچه راهنما را دانلود کنند. همچنین خرید رمزعبور و کارت اعتباری ثبت نام از طریق کارتهای عضو شتاب یا دستگاههای خودپرداز از روز چهارشنبه امکانپذیر می شود.
هزینه خرید کارت اعتباری با آزمون 33 هزار تومان و هزینه خرید کارت اعتباری بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه 10 هزار تومان اعلام شده است.
2 هزار و 145 رشته محل در این دوره از پذیرش در نظر گرفته شده که افزایش 29 درصدی را نشان می دهد.
کنکور کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار و نتایج نهایی آن در اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد

درآمد دانشگاه آزاد سالانه 1500 میلیارد تومان

درآمد دانشگاه آزاد سالانه 1500 میلیارد تومان

رئیس جدید دانشگاه آزاد با تأکید بر لزوم ارتقاء رتبه علمی دانشجویان این دانشگاه گفت: درآمد سالانه دانشگاه آزاد 1500 میلیارد تومان است.

جنوب نیوز: رئیس جدید دانشگاه آزاد با تأکید بر لزوم ارتقاء رتبه علمی دانشجویان این دانشگاه گفت: درآمد سالانه دانشگاه آزاد 1500 میلیارد تومان است.

فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد با حضور در برنامه نگاه دو به شرح و توضیح برنامه‌های خود در دانشگاه آزاد پرداخت.

فرهاد دانشجو متولد1336 و زادگاهش دامغان است. وی مدرک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در رشته مهندسی عمران اخذ کرده و هم‌اکنون با رتبه استادتمامی در رشته مهندسی سازه در دانشگاه تربیت‌مدرس مشغول تدریس است.

دانشجو پیش از این مسئولیت‌های مختلفی در حوزه‌های علمی داشته است. معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی کشور، رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، عضویت در شورای گسترش آموزش عالی و نیز ریاست دانشگاه تربیت مدرس از جمله فعالیت‌های علمی و اجرایی وی است.

فرهاد دانشجو در دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد با اکثریت آرا به عنوان رئیس پیشنهادی این دانشگاه انتخاب شد و در نهایت شورای عالی انقلاب فرهنگی 27 دی امسال او را به ریاست دانشگاه آزاد منصوب کرد.

متن کامل گفت‌و‌گوی فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد با برنامه تلویزیونی نگاه دو به شرح ذیل است:

* تمایلی برای ریاست دانشگاه آزاد نداشتم

فرهاد دانشجو ابتدا درباره پذیرش سمت دانشگاه آزاد گفت: در ابتدا تمایلی برای کاندیدا شدن نداشتم اما در این زمینه دو شرط اجماع و تکلیف را مطرح کردم. نهایتاً با رجوع به افراد توجیه شدم که خود را در معرض انتخاب قرار دهم و در این زمینه هیچ یک از اعضا مخالف کاندیداتوری من نبودند.

وی افزود: برای شروع به کارم منتظر جلسه تودیع و معارفه هستم. من ترجیح می‌دادم این حکم در ربیع‌الاول ابلاغ شود و حداکثر تا سه‌شنبه هفته آینده حکم ریاست بنده بر دانشگاه آزاد ابلاغ خواهد شد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در خصوص ریاست جاسبی گفت: طبق قانون دوره این حکم چهار ساله و عرف آن 29 ساله است. دانشگاه محیط آکادمی است و هر بحثی استدلال دارد. من برای تکامل و ارتقای سطح دانشگاه این پست را برعهده گرفتم و تصور می‌کنم از منطق و استدلال بالایی برخوردار هستم و می‌توانم همه را قانع کنم.

وی درباره تغییر و تحولات در دانشگاه آزاد تصریح کرد: سیاست کلی من این است که در این زمینه تغییر و تحول زیادی صورت نگیرد. مشکل ما انسانی نبوده و اصلاح‌های ساختاری در رأس برنامه‌های ما قرار دارد. حداکثر 10 درصد از افرادی که عملکرد خوبی نداشته یا علاقه‌ای به کار ندارند تغییر می‌کنند. البته 6 معاون در دانشگاه آزاد حضور دارند و تغییراتی هم در این لیست صورت خواهد گرفت. در آغاز کار نگاه منفی به رئیس دانشگاه و پیدا کردن اتحاد چندان ضروری نیست


آگهی استخدام شرکت تجربه نور فعال در ساخت توربین گازی

شرکت تجربه نور فعال در ساخت توربین گازی جهت تکمیل نیروی انسانی خود  نیاز مند به یک جوشکار TIG می باشد .

ساکن تهران و ترجیحا میدان فتح

انجام کار  به صورت تمام وقت می باشد .

جهت تماس با شماره تلفن 44030480 یا شماره همراه 09193556376 آقای مهندس اردوخانی در روزهای غیر تعطیل از ساعت 30/8 تا 17 تماس حاصل فرمایید


آگهی استخدام شرکت مهندسی مشاور آب کاوان ( 4 استان کشور )

شرکت مهندسی مشاور آب کاوان آبانگاه برای تکمیل کادر اجرایی خود نیازمند یک نفر (از هر استان) نیروی انسانی به شرح زیر می‌باشد:

ساکن استانهای خراسان جنوبی ، ایلام ، خوزستان، بوشهر، (ساکنین مراکز استانها)
آشنا با کارهای مدیریتی در حوزه پروژه‌های آموزشی- فرهنگی
روابط عمومی‌بالا
حداقل دارای مدرک کارشناسی و یا دانشجو (در یکی از رشته‌های تحصیلی مرتبط با آب “محیط زیست- منابع آب” یا رشته های علوم انسانی)
انجام کار به صورت نیمه وقت ویا پاره وقت
ارسال رزومه به ایمیل : abkavan.abangah.co@gmail.c


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >