سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازار کار
آگهی استخدام در شرکت خصوصی جهت کار در کردستان عراق


آگهی استخدام 56 نفر در شرکت ملی حفاری ایران

رئیس آموزش شرکت ملی حفاری ایران از جذب 56 نفر نخبه و نیروی مستعد  در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس مهدی مهران، اظهار کرد: این افراد که دانش آموخته مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی هستند در بخش های مدیریتی،  حفاری و خدمات تخصصی صنعت حفاری مشغول به کار شدند.

وی با اشاره این که طرح جذب نخبگان از سال 1383 اجرایی شد، افزود: شرکت ملی حفاری ایران در همایش و نشست های تخصصی که در مراکز آموزش عالی در زمینه نفت و حفاری برگزار می شود از میان افرادی که بالاترین رتبه تحصیلی را دارند و علاقه مند به کار در صنعت نفت هستند نیروهای مورد نیاز خود را براساس مقررات مربوط به استخدام نخبگان، جذب می کند.

مهران گفت: بخش آموزش شرکت ملی حفاری هم اکنون در پارک های علم و فناوری دانشگاه های صنعت نفت، شهید چمران و تهران دفتر دارد و با ایجاد ارتباط متقابل میان صنعت و دانشگاه از ظرفیت های مراکز آموزش عالی استفاده به عمل می آورد.

رئیس آموزش شرکت ملی حفاری ایران درباره همکاری های آموزشی با شرکت های نفتی داخلی و خارجی اظهار کرد: با توجه به اهمیت بخش آموزش در صنعت نفت از مدتی قبل مذاکرات و نشست هایی در زمینه توسعه و استمرار آموزش های تخصصی با شرکت های مختلف صورت گرفت که تاکنون به نتایج خوبی رسیده و انتظار می رود این شرکت بتواند خدمات آموزشی خود را به شرکت های نفتی ارایه و از توان آموزشی آنها نیز بهره گیری نماید.

وی در زمینه اجرای طرح آموزش مجازی در این شرکت توضیح داد: با مدیریت اطلاعات و فناوری شرکت هماهنگی های لازم به عمل آمده و پیش بینی می شود این طرح در آینده نزدیک اجرایی شود.

مهران گفت: بخشی از کارکنان عملیاتی و اقماری شرکت ملی حفاری در خارج از استان خوزستان سکونت دارند که امکان حضور آنها در دوره های آموزشی در مدت استراحت وجود ندارد و ارایه خدمات آموزشی به صورت مجازی می تواند در ارتقا دانش فنی و روز امد بودن این همکاران بسیار اثر گذار باشد و به همین منظور بحث آموزش مجازی مورد تاکید مدیریت عالی شرکت است.

شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکت های بالادستی تابع شرکت ملی نفت ایران است که حوزه ستادی آن در اهواز متمرکز و گستره فعالیت آن در مناطق خشکی و دریایی 11 استان کشور استقرار دارد.

منبع: پورتال شرکت ملی حفاری ایران


آگهی استخدام اداره کل فنی حرفه ای استان کردستان

آگهی استخدام اداره کل فنی حرفه ای استان کردستان

آخرین مهلت: 90/11/18

لینک آگهی استخدام و جزئیات تکمیلی


آگهی استخدام شرکت تدبیرگستران بهینه ساز – تهران

شرکت تدبیرگستران بهینه ساز جهت انجام پروژه های حوزه IT خود نیاز به نیروی کار تمام وقت متخصص در حوزه های برنامه نویسی و شبکه دارد. لذا از علاقمندان به همکاری دعوت بعمل می آید طبق جدول نیازهای شغلی زیر اقدام به ارسال رزومه کاری خود با توجه به شرایط ذکر شده در انتهای آگهی به ایمیل hrm@tgbs.ir نمایند.

کد شغل محل کار
101 متخصص برنامه نویسی  Android , ios و Bada تهران
102 متخصص برنامه نویسی  php,Css,Mysql,Java,Action ,flash تهران
103 ادمین و پشتیبانی وب سایت، شبکه، سرور تحت لینوکس تهران

 

-    کلیه علاقمندان  به همکاری بایستی در هنگام ارسال رزومه خود کد شغلی مورد درخواست را در محل موضوع ( Subject ) ایمیل وارد نمایند. بدیهی است رزومه های دریافتی در حالت های دیگر مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

-    افرادی که تمایل به همکاری در بیش از یک حوزه را دارند بایستی کد شغل های درخواستی خودرا با یک خط فاصله در عنوان ای میل وارد نمایند


آگهی استخدام شرکت رهنما – اصفهان

استخدام شرکت رهنما – اصفهان

موسسه رهنما واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر مطبوعاتی خود به تعدادی کارمند(فوق دیپلم به بالا) جهت آمارگیری و امور مطبوعاتی و.. دعوت به همکاری می نماید.
متقاضیان حداکثر یک هفته از درج آگهی با شماره زیر تماس حاصل نمایند:
09357432579

ایمیل: jadid.info@gmail.com


شیلنز

محصولات شیلنز بهترین ها در لوازم کولری


زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری های 14 استان کشور
نتایج آزمون استخدامی شهرداری ها فروردین سال 91 اعلام می شود
تهران – معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: نتایج آزمون استخدامی برگزار شده شهرداری ها در 14 استان کشور که 22 دی ماه سالجاری برگزار شد، نیمه دوم فروردین‌ماه سال 91 از سوی سازمان سنجش اعلام می شود.
1390/11/13 - 10:50

 

منبع:http://www.irna.ir/NewsShow.aspx?NID=30788332&SRCH=1


آگهی استخدام یک آموزشگاه معتبر در شهر تبریز

یک آموزشگاه معتبر واقع در شهر تبریز جهت تکمیل کادر آموزشی خود از بین دانشجویان و یا فارغ التحصیلان رشته های مختلف و دارای مدارک زیر، علاقه مند به تدریس و ساکن شهر تبریز، دعوت به همکاری مینماید. رشته های مورد نیاز عبارتند از :

 

رشته جنسیت تعداد
کاربر حرفه ای سخت افزار شبکه (Network+) آقا / خانم 2 نفر
متخصص مهندسی شبکه های مایکروسافت (MCITP) آقا / خانم 3 نفر
متخصص ارشد سیسکو CCNP، CCNA، CWNA آقا / خانم 2 نفر
Linux آقا / خانم 1 نفر
CIW Associate (Foundation)

 

CIW Web Design Professional

CIW Web Development Professional

آقا / خانم 2 نفر

 

از داوطلبین تقاضا میشود رزومه عکس دار خود را حداکثر تا تاریخ 15 اسفند سال 90 به آدرس mng@parmis-emc.com ارسال نمایند. لازم بذکر است که پس از بررسی رزومه های ارسالی ، از واجدین شرایط جهت مصاحبه دعوت بعمل خواهد آمد. در صورت وجود هرگونه سئوال میتوانید با شماره 6347 313 0914 تماس حاصل نمائید


شرکت صنایع غذایی نیلوفرنوش آمل(کاچیلا)

آگهی استخدام مترجم زبان انگلیسی از تمام نقاط کشور (بصورت غیرحضور

مرکز ترجمه‌گران از بین مترجمین مجرب و متخصص ، مترجم فوری جذب می نمایند . مترجم فوری باید حداقل در یک زمینه تخصصی در یکی از بخش های ترجمه انگلیسی به فارسی یا ترجمه فارسی به انگلیسی مسلط باشد و سرعت تایپی مناسب داشته باشد .

جذب یا استخدام مترجم فوری و آنلاین در مرکز ترجمه‌گران محدودیتی ندارد و هر چه تسلط مترجم در ارائه ترجمه انگلیسی به فارسی یا ترجمه فارسی به انگلیسی بیشتر باشد شانس همکاری وی نیز بیشتر خواهد بود .

شرایط استخدام:

1?       سابقه کاری در شاخه مرتبط و ارائه نمونه متونی که تا به حال در آن رشته ترجمه نموده

2?       دسترسی روزانه به اینترنت و امکان چک کردن ایمیل خود حداقل روزی یکبار

3?      داشتن رایانه شخصی

4?      تسلط نرم افزار ورد و تایپ حرفه ای و ترجیحا ده انگشتی

5?       داشتن حساب شخصی جهت واریز دستمزد

6?      مترجم برای ترجمه بایستی همزمان با مطالعه متن و دریافت مفهوم و معنای متن مبدا بتواند همزمان ترجمه را نیز تایپ نماید . تسلط مترجم به تایپ صرفه جویی در زمان را تا 50 درصد کاهش می دهد و ترجمه بسیار سریع تر به صورت تایپ شده برای مشتری ارسال می شود.

 مزایای همکاری با سایت ترجمه‌گران:

1?      واریز حق الترجمه هر پروژه حداکثر تا 72 ساعت بعد از تحویل ترجمه. (بسیاری از مراکز، ماهانه و برخی دیگر پس از تحویل سه کار، حق الزحمه را واریز می کنند.)

2?      امکان همکاری با سایت به صورت مادام العمر و ارتقای سالانه دستمزد

3?      عدم اخذ هیچگونه مبلغی برای آزمون مهارت

4?      عدم اخذ هیچگونه مبلغی برای ضمانت کیفیت ترجمه ها

لطفا مشخصات خود را به ایمیل tarjomegaran@live.com ارسال فرمایید


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >